Verzenden, afhalen & retourneren

Afhalen

Uw bestelling kunt u op werkdagen op het volgende adres afhalen.

Afhaaladres
Oder 13
2491 DD Den Haag 

Afhaaltijden
Maandag t/m vrijdag : 09:00 –  17:00 uur

Verzending

Alle bestellingen worden met PostNL verzonden

Track&Trace

Elke verzending heeft zijn eigen uniek tracking nummer waarmee de status van de bestelling kan worden gevolgd. Het tracking nummer ontvangt u per email.

Ook is het mogelijk om uw producten op werkdagen op te halen. Dit kunt u aangeven als u een bestelling plaatst.
Afhaaladres is: Oder 13 te Den Haag. Geopend op werkdagen van 9.00 - 17.00 uur

Pakket niet ontvangen?

Is uw bestelling niet bezorgd? Controleer dan even de Track&Trace code die u van ons heeft ontvangen. Het kan zijn dat een levering door omstandigheden (bv. feestdagen) vertraagt is.

Retourneren van een artikel

Als de producten niet aan uw verwachtingen voldoen, mag u ze, mits ongebruikt en in originele verpakking op eigen kosten retourneren. Wanneer een product defect blijkt wordt meestal een nieuw artikel geleverd, of indien dit niet mogelijk is, wordt het geld teruggegeven.

Annuleert u de bestelling, nadat de bestelling aan u verzonden is, dan is isnshop.nl genoodzaakt u de verzendkosten in rekening te brengen. 

Alle annuleringen dienen schriftelijk aan ons kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail. U dient in uw schriftelijke annulering in ieder geval uw volledige naam en bestelnummer te vermelden.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig.

Producten kunnen geretourneerd worden naar:

Vakif B.V.
Oder 13
2491 DD Den Haag

Terugbetaling:

De terugbetaling zal binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw pakket overgemaakt worden. 

Verkeerde artikel ontvangen

Controleer altijd of het artikel dat u ontvangt hetzelfde is dat u besteld heeft.
Mocht u per ongeluk een ander artikel hebben ontvangen, dan kunt u onze klantenservice mailen. 

Artikel beschadigd

Wanneer u een product beschadig heeft ontvangen kunt u dit melden bij onze klantenservice.
Er wordt dan indien mogelijk een vervangend product opgestuurd. Als dit niet mogelijk is wordt uw geld gecrediteerd.